DEZE CAMPAGNE IS MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR DE COEN EN SANDERSHOW

DEZE CAMPAGNE IS MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR DE COEN EN SANDERSHOW

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
BNN
Bureau
Brand New Telly Industries
Jaar
2008
Paginanummer
432

Doelstelling

Naamsbekendheid verhogen van de Coen en Sandershow.

Doelgroep

13-39 (jongeren en jong van geest)

Concept

Koekoeksmarketing; het meeliften van je campagne op de inspanningen van anderen. Claim dingen (global warming, het tussenuur, een koe, koopzondagen, een wildplasplek tijdens carnaval, of een commercial) die soms wel, en soms ook niet van jou zijn. Bv Deze parkeerplaats op de Dam is mede mogelijk gemaakt door de Coen en Sandershow. Op die manier kun je vaak en opvallend de Coen en Sandershow roepen. Media& Middelenstrategie: Er is geen budget om een grootscheepse naamsbekendheid campagne op te starten zoals de concurrentie (538, Q-music) dat kan doen. Dus wie niet rijk is moet slim zijn! De campagne die bestond uit TVC’s en RC’s in eigen media, Specteculars, Internet, Print, Guerilla, Consumer Generated Content en Virals had indrukwekkende resultaten. De naamsbekendheid van de Coen en Sandershow steeg met 25% in de doelgroep. Het programma ontving eveneens de publieksprijs Televiezierring (waar naamsbekendheid een must voor is).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken