Deze Black Friday geven wij rust

Deze Black Friday geven wij rust

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
AUPING
Bureau
Auping
Jaar
2021
Paginanummer
51

Doelstelling

Intake verhogen door rust te brengen tijdens het hysterische Black Friday koopcircus.

Doelgroep

Nieuwe Conservatieven en Kosmopolieten (Motivaction Mentality-model).

Merkomschrijving

Al meer dan 130 jaar werkt Auping aan de beste manieren om uit te rusten. Elk Auping bed wordt gemaakt met aandacht voor detail, het milieu en de toekomst. Wij geloven dat een uitgeruste wereld een betere wereld is. Een mooiere wereld.

Concept

Voor duizenden kinderen in Nederland is een goede nachtrust helaas niet vanzelfsprekend. Zij piekeren over dingen waarvan ze niet wakker horen te liggen. Daarom geven we onvergetelijke Droomdagen cadeau aan Het Vergeten Kind, uit de opbrengst van onze campagne. Zo maken kinderen overdag mooie herinneringen waardoor ze ’s nachts rustiger kunnen slapen. Als extra stimulans geven we consumenten voordeel op al hun aankopen.

Media- en middelenstrategie

In de Black Friday week hebben we social media, display banners en een emailcampagne ingezet gericht op conversie. Aangevuld met een opvallende paginagrote advertentie in landelijke en regionale dagbladen voor bereik. De reacties op ons initiatief waren hartverwarmend.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken