Spil was de campagnesite waar je een cartoon kon aanvragen. Door middel van geïntegreerde media-inzet trokken we mensen hier naar toe. Geïntegreerd ging verder dan de inzet van betaalde media. Op TV koppelden we de actie aan de Even Apeldoorn bellen commercial 'Schapen' via een tag-on. Deze werd online 'geseed'.
Na de interactie op de site kregen de cartoons ook een groot bereik dmv publiciteit en het deelbaar te maken, o.a. via de eigen Facebook pagina. Op radio kozen we voor een samenwerking met Jeroen van Inkel van Q-Music. In de avondspits zorgden we daarmee letterlijk voor 'talkability' door luisteraars hun autoschadeverhaal te laten vertellen. Online bereikten we autobezitters via de volgende stappen: cartoons bekijken (pre-rolls, seeding), aanvraag cartoon insturen (banners op autosites, contentintegratie, webcare), cartoon delen (Facebook), leads naar verkoop (campagnesite, DM, e-mail). Ook waren cartoonisten aanwezig op de AutoRAI om mentale deukjes te repareren. De actie kreeg veel belangstelling van de pers. Online, in dagbladen waren er artikelen en praatte Evers op Radio 538 spontaan over de actie. We wakkerden de free publicity verder aan door in te haken op actuele gebeurtenissen.