Dept Festival Goes Digital: Virtual Weekender

Dept Festival Goes Digital: Virtual Weekender

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
DEPT
Bureau
Dept
Jaar
2020
Paginanummer
140

Doelstelling

Fysiek event omtoveren naar een next-level virtuele editie die zorgt voor connectie, seriousness, entertainment en fun.

Doelgroep

Werknemers van Dept (Depsters)

Merkomschrijving

Digital agency voor creativiteit, technologie en data. Wij helpen klanten met het versnellen van hun digitale business door leidende digitale producten en diensten.

Concept

Het flagship evenement Dept Festival digitaliseren met evenveel fun en energie. Drie dagen werd drie uur en voelden aan als drie minuten. Wereldwijd werden 1,500 Depsters verwonderd met 35 sprekers, 15 stages, workshops, contests gecombineerd met vooraf gedeelde social video drops met beroemdheden, een professionele persoonlijke openingsvideo van onze CEO thuis aan tafel met zijn kids tot aan Thuishaven, tot aan de hele reis van 2020, constante interactie en hidden features.

Media- en middelenstrategie

Concept, communicatie, design, bouw en productie: Dept loste alles in-house op. In 6 weken van idee naar interactief event in een 3D map. Werknemer betrokkenheid en interactie werden voor, tijdens en na het event gestimuleerd met teaser video's, challenges, inspirerende sprekers en een photobooth - FOMO gegarandeerd.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken