Dentidrill

Dentidrill

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
IXORG
Bureau
GreyPOSSIBLE
Jaar
2013

Nominatie 2013

Doelstelling

Lancering ixorg als alternatief voor de aanvullende tandartsverzekering. Met beperkt budget maximale aandacht realiseren naast reguliere campagne.

Doelgroep

Mondzorgverleners (tandartsen en mondhygiënisten) en consumenten die aanvullende tandartsverzekering al hebben opgezegd (32%) of hierover nadenken.

Strategie/Concept

De extreme vorm van zelfzorg in de tandheelkunde tot leven wekken: De Dentridrill, de eerste tandboor voor thuisgebruik. De consument krijgt het verhaal van de producten en lancering van de Dentidrill door de 'bedenker' voorgeschoteld.

Media- en middelenstrategie

Een infomercial van wereldklasse, een super commerciële website en een Facebookpagina vormen de kern van het verhaal. Banners, een beetje seeding, PR en social media moeten het vuurtje starten. Daarna pakken we de aandacht op en richten die op ixorg. Die naam is inmiddels gelanceerd met een DM-campagne richting tandartsen en internet en radio voor de consument.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken