DENK VOORUIT. BEGIN BIJ BOVAG.

DENK VOORUIT. BEGIN BIJ BOVAG.

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
BOVAG
Bureau
LAMARQUE
Jaar
2014
Paginanummer
297

Doelstelling

Het BOVAG netwerk in de volle breedte neerzetten als vertrekpunt voor zorgeloze mobiliteit. Van fiets- tot caravanbedrijf en van scooter- tot tweedehandsautoverkoper.

Doelgroep

Iedereen in Nederland is wel eens klant bij onze leden. Daarnaast richten we ons ook op onze 10.000 leden zelf.

Concept

Door mensen te wijzen op het belang van vooruitdenken bij de aankoop van kostbare mobiliteitsdiensten of producten zoals auto's, fietsen of rijlessen, verhogen we de relevantie van kwaliteitsretail en dus van onze leden.

Media- en middelenstrategie

We kiezen voor een brede aanpak met televisie, radio en outdoor voor het merk. Online zoeken we momenten en titels op waar onze klanten aankopen overwegen en keuzes maken. Denk aan autoportals, maar ook showrooms en werkplaatsen. We participeren intensief in social media. We zien het merk nadrukkelijk terug op verschillende beurzen en evenementen. Tenslotte zijn onze eigen media, gericht op onze leden, op de schop gegaan.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken