Delta Lloyd merkcampagne

Delta Lloyd / Lowe en Draft

Nominatie 2006

Bekijk deze campagne op pagina 164 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Delta Lloyd
Titel
Delta Lloyd merkcampagne
Bureau
Lowe en Draft
Account
Patrick Joore, Edgar Kuipers, Henriette Verkerk
Copy
Zwier Veldhoen
Art
Ivar van der Zwan
Strateeg
Hagar Meijler
Opdrachtgever
Erica Blom, Koen van Niftrik, Michael Renssen, Cyril Meijers, Rob Nieuwenhuizen
Film/Productiemaatschappij
Bonkers, hazazaH
Muziek
Massive
RTV-producer
Peter Burger
Fotografie
Mourad Bouchakour, Henk Wildschut
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Delta Lloyd
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Lowe en Draft
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

De perceptie dat Delta Lloyd een verzekeraar is, verbreden door Delta Lloyd neer te zetten als brede financiële dienstverlener, voor verzekeren, bankieren en beleggen.

Doelgroep

Zowel de particuliere consument als de zakelijke markt.

Strategie/Concept

Door fundamentele kennis en een alerte mentaliteit wil Delta Lloyd uitblinken als brede financiële dienstverlener. Delta Lloyd kijkt niet op afstand naar de wereld, maar van dichtbij. Omdat Delta Lloyd gelooft dat oplossingen pas werken wanneer je dicht op de realiteit van het leven of het bedrijf van alledag zit. Delta Lloyd verdiept zich daarom niet alleen in de markt, maar ook in het leven van ondernemers en particulieren en weet daardoor wat voor hen van belang is. Delta Lloyd biedt haar klanten zekere en doordachte oplossingen die echt bij hen passen en waar zij mee vooruit kunnen. In de uitingen komen zeer uiteenlopende situaties voor. Niets is immers zeker. Daar houdt Delta Lloyd rekening mee. Zeker Delta Lloyd.

Media- en middelenstrategie

De breedte van het merk is neergezet door steeds een ander product centraal te stellen: van hypotheek tot zorgverzekering, van levensloopregeling tot beleggingsfonds. Met één stem, één duidelijk gezicht. Televisie is als hoofdmedium ingezet om het merk te laden, met ondersteuning van dagblad en buitenreclame. Magazines, radio en DM zijn gericht ingezet om meer specifieke doelgroepen te bereiken.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen