Delta Lloyd merkcampagne

Delta Lloyd merkcampagne

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Delta Lloyd
Bureau
Lowe en Draft
Jaar
2006
Paginanummer
164

Nominatie 2006

Doelstelling

De perceptie dat Delta Lloyd een verzekeraar is, verbreden door Delta Lloyd neer te zetten als brede financiële dienstverlener, voor verzekeren, bankieren en beleggen.

Doelgroep

Zowel de particuliere consument als de zakelijke markt.

Concept

Door fundamentele kennis en een alerte mentaliteit wil Delta Lloyd uitblinken als brede financiële dienstverlener. Delta Lloyd kijkt niet op afstand naar de wereld, maar van dichtbij. Omdat Delta Lloyd gelooft dat oplossingen pas werken wanneer je dicht op de realiteit van het leven of het bedrijf van alledag zit. Delta Lloyd verdiept zich daarom niet alleen in de markt, maar ook in het leven van ondernemers en particulieren en weet daardoor wat voor hen van belang is. Delta Lloyd biedt haar klanten zekere en doordachte oplossingen die echt bij hen passen en waar zij mee vooruit kunnen. In de uitingen komen zeer uiteenlopende situaties voor. Niets is immers zeker. Daar houdt Delta Lloyd rekening mee. Zeker Delta Lloyd.

Media- en middelenstrategie

De breedte van het merk is neergezet door steeds een ander product centraal te stellen: van hypotheek tot zorgverzekering, van levensloopregeling tot beleggingsfonds. Met één stem, één duidelijk gezicht. Televisie is als hoofdmedium ingezet om het merk te laden, met ondersteuning van dagblad en buitenreclame. Magazines, radio en DM zijn gericht ingezet om meer specifieke doelgroepen te bereiken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken