DELTA LLOYD CORPORATE CAMPAGNE

DELTA LLOYD CORPORATE CAMPAGNE

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Delta Lloyd
Bureau
Lowe/DraftFCB
Jaar
2009
Paginanummer
86

Doelstelling

Delta Lloyd zichtbaar, sympathiek en solide naar de beurs brengen.

Doelgroep

Financiële markt, potentiële beleggers.

Concept

Vanwege de financiële crisis liggen banken en verzekeraars onder vuur. Het vertrouwen in financiële dienstverleners is gekelderd. Voor een succesvolle beursgang van Delta Lloyd is vertrouwen echter essentieel. Daarom staan in deze campagne geloofwaardigheid, nuchterheid en openheid centraal. Delta Lloyd toont een optimistische visie in tijden waarin pessimisme overheerst. Er zijn immers altijd kansen, als je maar zorgt voor een goede voorbereiding. Zoals bijvoorbeeld de potentiële belegger doet die een bestuursvergadering binnenvalt. Met deze aanpak onderscheidt Delta Lloyd zich, net als met de beursgang zelf. Resultaat: het vertrouwen in Delta Lloyd groeit en de beursgang is een succes.

Media- en middelenstrategie

Zichtbaarheid en breed bereik realiseren door de inzet van televisie, door middel van sympathieke commercials, die mensen een goed gevoel geven. De positieve boodschap wordt ondersteund door de inzet van billboards en abri’s, die voor extra impact zorgen. De campagne valt op en oogst waardering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken