Deel De Kracht van Oranje op Hyves

Deel De Kracht van Oranje op Hyves

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ING
Bureau
NOISE
Jaar
2010

Doelstelling

Zichtbaarheid geven aan het hoofdsponsorschap van Oranje.

Doelgroep

Iedereen van 15 tot 50 jaar.

Strategie/Concept

Als hoofdsponsor van Oranje mag de ING exclusieve beelden van de spelers met haar klanten delen. En iedereen staat achter Oranje, maar deelt dat op zijn eigen manier. Dus: laat via je Hyves profiel aan je vrienden zien dat je achter Oranje staat. Met de speler die voor jou "De Kracht van Oranje" is. De actie krijgt extra relevantie doordat ING-klanten de spelers op hun betaalpas kunnen zetten.

Media- en middelenstrategie

Via Hyves kan de doelgroep zelf aan de slag met de beelden die de ING als hoofdsponsor heeft. Iedereen die deze enige Officiële Oranjepimp plaatst, bereikt daarmee heel veel vrienden. We maken dus slim gebruik van de behoefte van Nederlanders om hun fanship te tonen, en daarmee veel earned media te realiseren: 161.124 profielen gepimpt, door 2,4 miljoen Hyvers 55 miljoen keer gezien (!). Optimale zichtbaarheid en relevantie, want al die mensen zien dat je de beelden ook op een eigen ING-pas zou kunnen zetten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken