DECEMBER CAMPAGNE

DECEMBER CAMPAGNE

Categorie
Retail
Adverteerder
Albert Heijn
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2009
Paginanummer
491

Doelstelling

Claimen van december door te tonen dat Albert Heijn alles in huis heeft voor heerlijke decemberavonden.

Doelgroep

Alle gezinnen in Nederland.

Concept

Met het thema ‘Decemberverhalen’ raakt Albert Heijn het knusse Nederlandse decembergevoel en claimt hiermee de hele maand. Voor Albert Heijn bestaat december niet alleen uit Sinterklaas, Kerst en oud en nieuw, maar uit 31 heerlijke avonden. ‘Decemberverhalen’ vormen de rode draad in alle uitingen, van TV tot de Kerstassortimentsgids: verhalen verbinden de verschillende boodschappen herkenbaar tot één campagne.

Media- en middelenstrategie

De 5 TVC’s en tag-ons zorgen voor een snelle en brede bereiksopbouw en zijn hét middel om het verhalenthema en de warme sfeer te creëren. De knusse sfeer komt ook terug in de winkel. De AllerHande advertenties verleiden met verhalen over producten, waar de website en Bonusfolder het voordeelaspect benadrukken. De inspirerende Kerstassortimentsgids valt op het juiste moment in de brievenbus.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken