DE ZORGELOZE BASISVERZEKERING

DE ZORGELOZE BASISVERZEKERING

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
DE FRIESLAND ZORGVERZEKERAAR
Bureau
WEDA Groep
Jaar
2005

Doelstelling

Het binnen het merkprofiel van De Friesland – oprecht, regionaal betrokken, dichtbij – realiseren van een netto aanwas van 7.500 verzekerden op de peildatum van 1 mei 2006.

Doelgroep

Alle – potentiële – relaties van De Friesland, waaronder klanten, zorgaanbieders en lokale overheden in de targetgebieden Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland, Noord-Holland en Overijssel.

Strategie/Concept

Het communiceren van oprechte, concrete proposities, zodat de doelgroep helder en direct de meerwaarde van De Friesland op het netvlies krijgt. Bestaande verzekerden beloven we daarmee zorgeloze rust. Ze zitten goed. Voor het werven van nieuwe verzekerden vormt de opeenvolging van de serie proposities de argumentatie om het vergelijk te maken en hun huidige zorgverzekering te heroverwegen.

Media- en middelenstrategie

Inzet van dagbladmedia, regionale radio en televisie, Direct Mail, streekbussen, internet, cd´s én de hangmat zelf met als doel het in de regio zicht-, hoor- en voelbaar maken van De Friesland met als centrale boodschap “als u verzekerd bent bij De Friesland hoeft u zich nergens druk over te maken: wij laten u zorgeloos overstappen naar de basisverzekering”.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken