DE ZORGELOZE BASISVERZEKERING

DE FRIESLAND ZORGVERZEKERAAR / WEDA Groep

Bekijk deze campagne op pagina 270 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
DE FRIESLAND ZORGVERZEKERAAR
Titel
Ziektekostenverzekering (basisverzekering)
Bureau
WEDA Groep
Account
Timo Weda, Ellen de Jong
Copy
Ulco de Jong, Marijke Liebregts
Art
Pieter Dijkstra, Mats Elzinga, Dave Modijefsky
Strateeg
Timo Weda
Opdrachtgever
ALVIN SIBBALD, ADA ANTONIDES
Fotografie
Peter Tahl
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DE FRIESLAND ZORGVERZEKERAAR
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van WEDA Groep
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Het binnen het merkprofiel van De Friesland – oprecht, regionaal betrokken, dichtbij – realiseren van een netto aanwas van 7.500 verzekerden op de peildatum van 1 mei 2006.

Doelgroep

Alle – potentiële – relaties van De Friesland, waaronder klanten, zorgaanbieders en lokale overheden in de targetgebieden Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland, Noord-Holland en Overijssel.

Strategie/Concept

Het communiceren van oprechte, concrete proposities, zodat de doelgroep helder en direct de meerwaarde van De Friesland op het netvlies krijgt. Bestaande verzekerden beloven we daarmee zorgeloze rust. Ze zitten goed. Voor het werven van nieuwe verzekerden vormt de opeenvolging van de serie proposities de argumentatie om het vergelijk te maken en hun huidige zorgverzekering te heroverwegen.

Media- en middelenstrategie

Inzet van dagbladmedia, regionale radio en televisie, Direct Mail, streekbussen, internet, cd´s én de hangmat zelf met als doel het in de regio zicht-, hoor- en voelbaar maken van De Friesland met als centrale boodschap “als u verzekerd bent bij De Friesland hoeft u zich nergens druk over te maken: wij laten u zorgeloos overstappen naar de basisverzekering”.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen