De ziekte van Parkinson kent vele gezichten

De ziekte van Parkinson kent vele gezichten

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
STICHTING PARKINSONFONDS
Bureau
Mindwize BV
Jaar
2019
Paginanummer
254

Doelstelling

Awareness creëren voor de ziekte van Parkinson omdat dringend hulp nodig is om medisch-wetenschappelijk onderzoek mogelijk te maken. Fundamenteel onderzoek naar de ziekte van Parkinson is onmisbaar. Het is de enige weg naar een remedie voor deze ingrijpende ziekte.

Doelgroep

De campagne richt zich op de 50+ doelgroep.

Merkomschrijving

Stichting Parkinsonfonds probeert alle belangrijke onderzoeken naar Parkinson te financieren.

Concept

Ruim 60.000 mensen in Nederland hebben de ziekte van Parkinson. De campagne laat verschillende symptomen van deze ziekte zien en welke impact dit heeft op het dagelijks leven van deze mensen en hun omgeving.

Media- en middelenstrategie

Bij de zoektocht naar een genezing is Stichting Parkinsonfonds afhankelijk van donateurs. Hiervoor hebben we gekozen voor een crossmediale aanpak. De campagne is uitgewerkt voor de kanalen: online, TVC's (regionaal + STER), radio, direct mail, brochure, print advertenties betaald en als stopperadvertenties, social media.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken