De zekerheid dat als het nodig is er Zorg is

Zorg en Zekerheid / BVH

Bekijk deze campagne op pagina 192 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Zorg en Zekerheid
Titel
Zorgverzekeringen
Bureau
BVH
Account
Victor Schram
Copy
Peter van Zijp
Art
Maarten Bakker
Strateeg
Jeroen Kaal
Opdrachtgever
Majo van der Meijden
Film/Productiemaatschappij
hazazah, Regisseur: Billy Pols, Producent: Gersom Middelink, Camera: Gabor Deak
Editor
Condor
Muziek
Freshbeat - Klaas Berings
RTV-producer
Maarten Fenenga
Fotografie
Judith Jockel
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Zorg en Zekerheid
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van BVH
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Primair: vergroten en positief laden van de merkbekendheid van zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid in het verzorgingsgebied geografisch afgebakend door Haarlem, Loenen, Gouda, Wassenaar.

Doelgroep

Gezinnen, samenwoners en singles. Kernleeftijd: ouder dan 30 jaar.

Strategie/Concept

Het concept vertelt op een vertrouwenswekkende, emotievolle manier wat deze zorgverzekeraar al sinds 1825 voor haar leden doet: ervoor zorgen dat het voor iedereen altijd en overal volstrekt vanzelfsprekend is dat als het nodig is, er goede zorg is. De merknaam is niet voor niets Zorg en Zekerheid.

Media- en middelenstrategie

Grote zichtbaarheid en aanwezigheid in het verzorgingsgebied van september t/m december 2012. Met oplopende mediadruk gedurende deze periode middels een geïntegreerde inzet van regionale tv, radio en print (hah en regionale dagbladen), bussen, abri's, billboards, A0's en megamasten, video bannering en pre rolls o.b.v. geotargeting en RTL4 in de laatste weken van december.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen