Bekijk deze campagne op pagina 192 van het SAN Jaarboek 2012.
Primair: vergroten en positief laden van de merkbekendheid van zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid in het verzorgingsgebied geografisch afgebakend door Haarlem, Loenen, Gouda, Wassenaar.
Gezinnen, samenwoners en singles. Kernleeftijd: ouder dan 30 jaar.
Het concept vertelt op een vertrouwenswekkende, emotievolle manier wat deze zorgverzekeraar al sinds 1825 voor haar leden doet: ervoor zorgen dat het voor iedereen altijd en overal volstrekt vanzelfsprekend is dat als het nodig is, er goede zorg is. De merknaam is niet voor niets Zorg en Zekerheid.
Grote zichtbaarheid en aanwezigheid in het verzorgingsgebied van september t/m december 2012. Met oplopende mediadruk gedurende deze periode middels een geïntegreerde inzet van regionale tv, radio en print (hah en regionale dagbladen), bussen, abri's, billboards, A0's en megamasten, video bannering en pre rolls o.b.v. geotargeting en RTL4 in de laatste weken van december.