De Weg=Weg aanbiedingen van Sunweb

Sunweb / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 513 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Sunweb
Titel
Vakanties
Bureau
N=5
Account
Brigitte Kuijpers
Copy
Thijs Bontje
Art
Marco de Jong
Strateeg
Marc Pieterse
Opdrachtgever
Jonas de Groot, Annelies Velders
Muziek
The Ambassadors, Haai Faai Deluxe
RTV-producer
Guy van der Hoop
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Sunweb
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

De primaire doelstelling is het verkopen van de last-minute reizen van Sunweb. Belangrijke secundaire doelstelling is om naast de aanbieding ook de diversiteit en extra's van het Sunweb aanbod te communiceren.

Doelgroep

Iedereen die behoefte heeft aan een last-minute zonvakantie met een focus op gezinnen.

Strategie/Concept

De aanbiedingen van Sunweb zijn zó last-minute dat de uitingen pas op het laatste moment gemaakt kunnen worden. De focus ligt daarbij niet op de prijs maar op wat deze locatie van Sunweb nu juist zo aantrekkelijk en leuk maakt. Met als conclusie de vaste pay-off van Sunweb: dat verwacht je niet voor zo'n prijs. Om het nu-of-nooit gevoel van de aanbiedingen te benadrukken is de naam Weg=Weg aanbiedingen bedacht voor deze super last-minutes.

Media- en middelenstrategie

In juni en juli hebben we vier weken lang elke dag een nieuwe Weg=Weg aanbieding gecommuniceerd op radio. Om extra reuring rondom de campagne te creëren zijn spectaculars ingezet op billboard.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen