De weg naar goud

De weg naar goud

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
TVM VERZEKERINGEN
Bureau
McCann Amsterdam
Jaar
2013

Doelstelling

De Olympische Spelen in Sotsji vinden plaats van 7 t/m 23 februari 2014. Zowel in dit Olympisch schaatsseizoen als tijdens de Olympische Spelen wil TVM de aandacht vestigen op het merk TVM, als sponsor van de TVM schaatsploeg, waarbij haar maatschappelijke betrokkenheid wordt benadrukt.

Doelgroep

Transport over de weg (kleine, middelgrote en grote transportondernemers, assurantietussenpersonen / eindklanten, alleen B2B). Leden en potentiële leden.

Strategie/Concept

Tussen een vertrekpunt en eindbestemming ligt altijd een weg. Een fysieke weg en een mentale weg. Het is de weg die TVM en de Spelen van Sotsji met elkaar verbindt. Deze weg claimen we. TVM is de officiële sponsor van de weg van Sven, Irene, maar ook haar leden en de rest van Nederland naar goud.

Media- en middelenstrategie

Naast de 'standaard' middelen is er gekozen voor een combinatie van middelen die zorgen voor zichtbaarheid (pre-rolls), maatschappelijke betrokkenheid (promoteams) en genereren van deelnemers voor de game getarget op de doelgroep (Facebook advertising).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken