NS International is het nieuwe label van NS voor internationale treinreizen (voorheen Hispeed). De uitdaging was om het op-en-top Nederlandse merk NS te verbinden aan internationaal treinreizen. En daarmee - en dit is misschien wel de grootste uitdaging - de trein te positioneren als volwaardig alternatief voor auto en vliegtuig. Vanuit de NS-themaregel 'Waar ga jij naartoe vandaag?' is hierop een introductiecampagne ontwikkeld waarin de vrijheid van het reizen centraal staat. De vrijheid om in de trein te stappen en een halve dag later in een compleet andere omgeving uit te stappen. Het onderscheidende van het internationaal treinreizen, de treinromantiek, speelt een grote rol in de campagne. Het comfortabel op reis gaan in mooie, luxe treinen waar je op je gemak een wijntje drinkt, terwijl je wegdroomt bij het zien van schitterende berglandschappen. NS International zet zich daarmee bewust niet af tegen auto of vliegtuig, maar laat vanuit zijn eigen kracht juist zien hoe heerlijk het is om met de trein te reizen. En dat met NS International Europa aan je voeten ligt.