DE VERLEIDING EN HET VOORDEEL

DE VERLEIDING EN HET VOORDEEL

Categorie
Retail
Adverteerder
ICI PARIS XL
Bureau
KSM Retail Branding & Design
Jaar
2005
Paginanummer
454

Nominatie 2005

Doelstelling

Zet extra kracht achter het centrale thema ‘de verleiding en het voordeel’ door middel van de communicatie rond de diverse actiemomenten in het jaar: moederdag, vaderdag, Sinterklaas en kerst.

Doelgroep

Vrouwen 20-49

Concept

Het lijkt onmogelijk om zowel verleiding als voordeel te combineren in één concept, maar voor ICI Paris XL is deze combinatie van de meest belangrijke succesfactoren in de parfumeriemarkt wel geslaagd neergezet in het concept ‘de verleiding en het voordeel’. Dit concept zorgt ervoor dat actiemomenten met extra voordeel ook prima inzetbaar zijn als ondersteuning van het centrale thema. De verleiding wordt daarbij steeds specifiek ingevuld per moment: kinderen die je hart doen smelten met hun eigen gemaakte tekeningen voor moeder- en vaderdag en Pietenen kerstdames die je met mooie geuren verleiden in de Sinterklaas- en kerstperiode. De krachtige kleurcombinatie van het zwart met fuchsia is de visuele rode draad die overal doorheen loopt.

Media- en middelenstrategie

Ingezet zijn: tv, huis-aan-huis folders, diverse winkelmaterialen, advertenties en inserts in tv-gidsen en damesbladen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken