DE TELLER

DE TELLER

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Elsevier B.V.
Bureau
Co Unlimited
Jaar
2009
Paginanummer
48

Nominatie 2009

Doelstelling

‘s Werelds meest geavanceerde zoekmachine voor wetenschappelijke, technische, medische en economische informatie, ScienceDirect, wil meer bekendheid en leads genereren.

Doelgroep

Academische overheidsinstellingen. In eerste instantie: bibliothecarissen, wetenschappers, onderzoekers, leraren. In tweede instantie: beslissers binnen de overheidsinstellingen.

Concept

Via een teaser e-mail wordt de doelgroep geleid naar een microsite. Hier kan men met een eigen zoekopdracht de kwaliteit van ScienceDirect ervaren in vergelijking met algemene zoekmachines. ScienceDirect brengt je namelijk direct bij de bron. Zo maakt men kennis met de USP’s van het product. Daarnaast ontvangt men een gratis proefabonnement en kan men een reeds opgestelde brief over alle voordelen van ScienceDirect doorsturen naar zijn of haar baas.

Media- en middelenstrategie

Centraal staat de microsite. E-dm wordt ondersteund met bannering en vakbladadvertenties. De campagne heeft een wereldwijde scope gekregen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken