De Telegraaf – Verkiezingen

De Telegraaf – Verkiezingen

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
De Telegraaf
Bureau
Industry Communication
Jaar
2006
Paginanummer
59

Doelstelling

Zichtbaarheid van dagblad De Telegraaf vergroten, door in te haken op de landelijke verkiezingen. De Telegraaf positioneren als hét medium voor oriëntatie als het gaat om het bepalen van de voorkeur voor een politieke partij, autoriteit vergroten als het gaat om politieke informatie en het op en positieve manier in het nieuws brengen van de krant.

Doelgroep

Stemgerechtigde Nederlanders.

Concept

Om te laten zien wat de lijsttrekkers als mens beweegt kregen Balkenende, Bos en Rutte de kans om eenmalig redacteur te zijn van een speciale verkiezingseditie van de Telegraaf. Ieder van hen kreeg een eigen versie van de Telegraaf op zaterdag.

Media- en middelenstrategie

Gebruik maken van dagblad de Telegraaf als platform voor de drie lijsttrekkers.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken