De Techniek Achter Nederland

De Techniek Achter Nederland

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
UNETO-VNI
Bureau
Optie2
Jaar
2012
Paginanummer
60

Doelstelling

Maak duidelijk dat de Nederlandse installatiebranche nu al klaar is om de maatschappelijke uitdagingen van de komende tien jaar het hoofd te bieden.

Doelgroep

Beslissers in het bedrijfsleven, in non-profitorganisaties en bij de overheid.

Concept

Nederland staat voor uiteenlopende uitdagingen: duurzaamheid, mobiliteit, veiligheid, betaalbare zorg etc. In een bijzonder boek presenteert brancheorganisatie UNETO-VNI die uitdagingen in de vorm van 10 thema's. Deskundigen, autoriteiten en opiniemakers geven onomwonden hun visie, terwijl actuele projecten de innovatiekracht van de branche in de praktijk laten zien.

Media- en middelenstrategie

De campagne De Techniek Achter Nederland bestaat uit een boek, een tv-serie (RTL-Z), een actiewebsite en diverse online- en social-media-activiteiten. Via bannering, Facebook en Twitter worden voortdurend nieuwe aspecten en (deel)onderwerpen belicht. UNETO-VNI activeert de eigen leden via social media voortdurend om de campagnethema's onder de aandacht te brengen van klanten en prospects.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken