De Techniek achter Nederland

De Techniek achter Nederland

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
UNETO-VNI
Bureau
Social Inc.
Jaar
2015
Paginanummer
72

Doelstelling

Zakelijk Nederland laten zien dat installatiebedrijven inventieve oplossingen bieden voor energie(verduurzaming), zorg, mobiliteit, veiligheid en (smart) industrie.

Doelgroep

Directeuren, beslissers en installatieprofessionals aan opdrachtgeverszijde. Leden van UNETO-VNI.

Concept

Wij ontwikkelden een formule waarmee oplossingen uit de sector op een relevante en bijzonder effectieve manier worden verspreid via social media.

Media- en middelenstrategie

Een responsive website maakt de Techniek achter Nederland zichtbaar en faciliteert verspreiding via social media. Hashtag #TechniekNL, een RSS-feed en e-brief stimuleren extra engagement. Een 'Goed bezig! compliment' zorgt voor positief sentiment. Het campagnebeeld is op de Malietoren (VNO-NCW/MKB-NL) geplaatst. Social media partnerships zorgen voor extra relevant bereik. SEA en social advertising worden ingezet om in te spelen op actualiteit. Activatiesessies voor leden van UNETO-VNI, leveren ambassadeurs en content op.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken