DE SLIMSTE WEG NAAR RESULTAAT

DE SLIMSTE WEG NAAR RESULTAAT

Categorie
Personeel
Adverteerder
Tempo-Team Professionals
Bureau
Media Republic
Jaar
2008
Paginanummer
525

Doelstelling

Herpositionering van Tempo-Team Professionals. Stimuleren van nieuwe sollicitaties voor de branches Overheid, Medisch, IT, Finance en HR.

Doelgroep

Primair: potentiële kandidaten (hbo+). Secundair: opdrachtgevers (herkenning) en eigen medewerkers (uitdragen van de merkwaarden).

Concept

Tempo-Team Professionals lanceert ‘De slimste weg naar resultaat’, deze werkmentaliteit focust niet alleen op het resultaat, maar vooral op de weg er naartoe en is samen te vatten in negen heldere tips. Voorbeelden zijn ‘Blijf jezelf ontwikkelen’ en ‘Laat anderen schitteren’.

Media- en middelenstrategie

Radiocommercial en videobanners genereren traffic naar een minisite. Op de site worden hoogtepunten getoond uit een videopresentatie van de werkmentaliteit, gepresenteerd door Martijn Oosterhuis. Via de site kunnen bezoekers gratis een dvd bestellen met de gehele presentatie van de werkmentaliteit. Ook worden bezoekers gestimuleerd om direct te kijken naar passende vacatures.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken