De Ruijter Specials zijn om óp te eten!

De Ruijter Specials zijn om óp te eten!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
De Ruijter
Bureau
N=5
Jaar
2011
Paginanummer
225

Doelstelling

Versterk het kwaliteitsmerkimago van Koninklijke De Ruijter met de introductie van de nieuwe premium range De Ruijter Specials met intens veel cacao.

Doelgroep

Volwassen liefhebbers van de intense smaak van chocolade.

Concept

Binnen het bestaande campagneconcept brengen we een ode aan de nieuwe Specials van dé broodversierder van Nederland. Door middel van oogstrelende beelden, een fluweelzachte stem en meeslepende muziek wordt de wereld van genieten, verwennen en extra cacao naar de boterham gebracht. De luxe verpakking speelt de hoofdrol tot het moment dat we de intense chocolade proeven. Dan weten we weer heel zeker: echte schoonheid zit van binnen.

Media- en middelenstrategie

Om een groot bereik te realiseren en voort te bouwen op de goede resultaten van de eerdere tvc's uit deze serie, zijn de emotionele mogelijkheden van tv wederom maximaal benut om de doelgroep de superieure kwaliteit en het intense genot van De Ruijter Specials te laten voelen en beleven.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken