De Ruijter Specials zijn om óp te eten!

De Ruijter / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 225 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
De Ruijter
Titel
Broodbeleg
Bureau
N=5
Account
Ole Christern, Tamara Schelvis
Copy
Jasper Diks
Art
Ed van Bennekom, Lukas van de Ven
Strateeg
Marc Pieterse
Opdrachtgever
Lydi Boers, Vera Sellink
Film/Productiemaatschappij
Caramel Pictures (regisseur: Ronald Koetzier, producer: Peter Zeven), Lastpost
Editor
Kim Hinrichs
Muziek
Wave Studios Amsterdam (Nick Smit), Studio Alfred Klaassen
RTV-producer
Guy van der Hoop
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van De Ruijter
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Versterk het kwaliteitsmerkimago van Koninklijke De Ruijter met de introductie van de nieuwe premium range De Ruijter Specials met intens veel cacao.

Doelgroep

Volwassen liefhebbers van de intense smaak van chocolade.

Strategie/Concept

Binnen het bestaande campagneconcept brengen we een ode aan de nieuwe Specials van dé broodversierder van Nederland. Door middel van oogstrelende beelden, een fluweelzachte stem en meeslepende muziek wordt de wereld van genieten, verwennen en extra cacao naar de boterham gebracht. De luxe verpakking speelt de hoofdrol tot het moment dat we de intense chocolade proeven. Dan weten we weer heel zeker: echte schoonheid zit van binnen.

Media- en middelenstrategie

Om een groot bereik te realiseren en voort te bouwen op de goede resultaten van de eerdere tvc's uit deze serie, zijn de emotionele mogelijkheden van tv wederom maximaal benut om de doelgroep de superieure kwaliteit en het intense genot van De Ruijter Specials te laten voelen en beleven.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen