De Ruijter is om op te eten

De Ruijter / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 241 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
De Ruijter
Titel
Broodbeleg
Bureau
N=5
Account
Lidewij Baneke, Tamara Schelvis
Copy
Romke Oortwijn, Bies Vermeulen
Art
Peter Hebbing, Sebastiaan Kenter
Strateeg
Dennis van Egmond
Opdrachtgever
Jochem Schouten, Lydi Boers-Siebers
Film/Productiemaatschappij
Caramel Pictures (regisseur: Ronald Koetzier, producer: Peter Zeven)
Editor
Kevin Whelan
Muziek
Soundcircus Kees Kroot
RTV-producer
Linda Kiphardt
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van De Ruijter
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Het mentaal marktleiderschap weer claimen.

Doelgroep

Volwassenen, met name vrouwen.

Strategie/Concept

Een boterham belegd met De Ruijter is een traktatie waarmee je jezelf verwent. Een klein genot dat het dagelijks leven bijzonder maakt. Vandaar een ode aan de kwaliteitsproducten van dé broodversierder van Nederland. Een ode die het product in woord en beeld centraal stelt met een originele en impactvolle vorm.

Media- en middelenstrategie

De emotionele mogelijkheden van tv en print werden maximaal benut om de doelgroep de kwaliteit en het genot van De Ruijter producten te laten zien en beleven.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen