De reis van morgen begint bij jou. 100% NS

De reis van morgen begint bij jou. 100% NS

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NEDERLANDSE SPOORWEGEN
Bureau
N=5
Jaar
2019
Paginanummer
81

Doelstelling

Vergroten zichtbaarheid van NS als aantrekkelijke werkgever.

Doelgroep

Hbo-/wo-opgeleiden van 20-45 jaar.

Merkomschrijving

NS. Of je nou met de trein, de bus, de tram, de metro of met een OV-fiets wilt reizen, NS helpt je om te gaan en staan waar je wilt en de vrijheid van het ov te ervaren.

Concept

De reis van morgen begint bij jou' is de kerngedachte in NS' arbeidsmarktcommunicatie. We verbonden de ambitie en kernwaarden van NS met potentiële werknemers: wie enthousiast wordt van diezelfde waarden, past bij NS. Naast de kernwaarden staan EVP-waarden centraal, zoals ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, vrijheid in je werk, dynamiek en impact hebben op de reis van miljoenen mensen. Dit telt op tot '100% NS'

Media- en middelenstrategie

Voor breed bereik werden radio & Spotify ingezet, waarbij Van Boxtel als voice-over de doelgroep uitnodigt om de carrièrekansen bij NS te ontdekken. Omdat radio en online goede synergie hebben, zijn ook 8 video's met verschillende werknemers verspreid via een performance based campagne op social media en via eigen kanalen. Waarbij specifiek gelet is op de aansluiting van de specifieke waarden bij de verschillende doelgroepsegmenten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken