DE RABOBANK IS VOOR IEDEREEN DICHTBIJ.

DE RABOBANK IS VOOR IEDEREEN DICHTBIJ.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
RABOBANK NEDERLAND
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
92

Nominatie 2005

Doelstelling

De perceptie groeit bij veel Nederlanders dat de dienstverlening van banken verschraalt. Doelstelling is om te laten weten dat de Rabobank voor al haar klanten dichtbij blijft. De Rabobank laat niemand achter en biedt service op maat.

Doelgroep

Heel Nederland. Met name kwetsbare groepen in de maatschappij. Daarnaast eigen medewerkers.

Concept

De Rabobank is een maatschappelijk betrokken en sociale bank. Bij Rabobank draait niet alles om kosten en opbrengsten. Rabobank streeft ernaar dat ook de sociaal zwakkere of kwetsbare groepen in de samenleving zelfstandig kunnen blijven als het om bankzaken gaat. Daarom komt zij met nieuwe oplossingen, zoals contactpunten in ziekenhuizen en verzorgingshuizen en een gratis internetcursus voor ouderen.

Media- en middelenstrategie

Inzet van televisie voor een breed publiek. De eigen medewerkers zijn benaderd door interne media in te schakelen en premiums uit te delen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken