De optelsom van kracht. Via het gebruik van sterke bestaande en nieuwe properties letterlijk de kracht van beide merken aan elkaar koppelen in een camp. In beeld: het oranje van ING Bank en de bekende blauwe Postbank leeuw. Maar ook inhoudelijk door in de dialoog tussen de 2 leeuwen duidelijk te maken wat de kracht van de twee merken is. Een optelsom van kracht, de toegankelijkheid van de Postbank en de deskundigheid van ING Bank. Tone of voice: optelsom van humor en sympathie. Dialoog met een knipoog om het huidige ING bank merk laagdrempeliger en toegankelijk te maken. Op luchtige en sympathieke wijze haken ze in op de actualiteit en verklappen ze iets over de toekomstige merkidentiteit Timing: optelsom van oranje momenten. Aansluitend op relevante Oranje momenten waar met een knipoog op een leuke manier de boodschap van de bank kan worden gebracht. Koninginnedag, Prinsjesdag en het EK voetbal als ultiem oranje moment. En aan het einde van het jaar, tussen Kerst en Nieuwjaar, zien we in een speciale commercial dat de blauwe leeuw omkleurt tot een tweede oranje leeuw.