De ongekende kracht van Sigma Allure

De ongekende kracht van Sigma Allure

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SigmaKalon Deco Nederland B.V.
Bureau
Admix.Zaken zijn Zaken
Jaar
2006
Paginanummer
48

Doelstelling

Introduceren Sigma S2U Allure. Schilders overtuigen van innovatieve waarde en de zeer krachtige prestaties ten aanzien van glans, duurzaamheid en verwerkbaarheid.

Doelgroep

Primair: schilders (groot, midden en klein). Secundair: opdrachtgevers.

Concept

Via diverse middelen status aparte creëren. Sleutelrol voor suggestieve introductiefilm (zowel als DVD in de mailing als op Sigmasite) die een sfeer van geheimhouding, exclusiviteit en ingehouden kracht creëert. Kettingen en sloten zorgen voor visuele herkenning. DVD-doosje in mailing was voorzien van hangslot, open te maken met sleuteltje op de begeleidende brief. Sloten keren onder meer ook terug in de menustructuur van DVD en website. Schilder wordt in korte tijd geconfronteerd met thema via winkel, brievenbus en internet.

Media- en middelenstrategie

Advertenties in vakbladen. Mailing, inclusief DVD met introductiefilm. Banner op Sigma-site met doorlink naar introductiefilm én technische productinformatie. POS-materiaal.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken