De onbetaalde factuur

OPEN COMPANIES / Brand New Telly Industries

Bekijk deze campagne op pagina 430 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
OPEN COMPANIES
Titel
Creditmanagment Bureau
Bureau
Brand New Telly Industries
Account
Jenny Bakker
Copy
Marcel Haasdijk
Art
Wouter van de Pauw, Auke van Rossum
Strateeg
Sjoerd Craenmehr
Opdrachtgever
Mark Beekman
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van OPEN COMPANIES
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Brand New Telly Industries
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

ZZPers bekendmaken met en aansluiten op het business platform van Open Company (OC).

Doelgroep

ZZP Nederland - van bouw tot zakelijke dienstverlening.

Strategie/Concept

De onbetaalde factuur.
Wat is het meest herkenbare en grootste zorgenpunt van alle ZZPers? Juist, dat hun factuur niet of niet op tijd wordt betaald. OC speelt hier slim op in door een digitaalloket te openen waar ZPPers hun onbetaalde facturen kunnen uploaden. Trigger is gratis incassowerk en een sweepstake met kans op dubbele uitbetaling van het factuurbedrag. De ingezonden facturen bevatten op hun beurt weer de benodigde schat aan userdata.

Media- en middelenstrategie

Conflict: Publiceren van landelijk onderzoek naar betaalgedrag van corporates (Goliath's) aan ZZP-ers (David's) en de hoogte van totale uitstaande factuurbedrag. Oplossing: Openen digitaal loket voor onbetaalde facturen: www.deonbetaaldefactuur.nl. Smart idea: €0,01 overmaken naar alle ZPPers met in de omschrijving de aankondiging van het digitale loket.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen