Nog voordat het nieuwe model in de showroom staat lezen huidige rijders in eDM's en Toyota magazine over de positieve ervaringen van andere Yaris rijders die als eersten in Nederland de nieuwe Yaris mogen uitproberen. Ook daarna blijven we ons richten op huidige Yaris rijders, maar doordat we gebruik maken van massamedia spreken we tegelijkertijd wel degelijk nieuwe kopers aan. In de TV-campagne zien we hoe diverse Yaris rijders vrijwel blindelings een nieuw model bestellen bij de dealer. In de commercial 'Proefrit' zien we bijvoorbeeld een Yaris rijder die na 6 meter rijden al genoeg weet: ook de nieuwe Yaris is weer van topkwaliteit. In dagbladen maken we een herhalingsaankoop voor huidige rijders wel heel eenvoudig (met een knipoog). Het grootste deel van de pagina wordt gevuld door een uitknipbare bon met de heading 'Ja, ik wil weer een Toyota Yaris.' Ook online en outdoor tonen we het oude en het nieuwe model gebroederlijk naast elkaar. De showroom maakt de campagne compleet. Met een speciaal 6 meter kort Yaris proefrit parcours bij de dealers, worden klanten er ook daar op gewezen dat de keuze voor de nieuwe Yaris zo gemaakt is.