De Nieuwe Realiteit

De Nieuwe Realiteit

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Tele2 Zakelijk
Bureau
XXS
Jaar
2010
Paginanummer
68

Nominatie 2010

Doelstelling

Het eerste serieuze alternatief voor KPN zakelijk introduceren

Doelgroep

Ondernemers in het MKB en Soho-segment

Concept

Vroeger konden bedrijven alleen al door hun grootte een markt domineren. Ze hoefden niet te vernieuwen als daar geen directe aanleiding voor was. En ze konden hun (onnodig) hoge kosten doorbelasten aan hun klanten, omdat die in de veronderstelling waren dat ze voor deze hogere prijs ook een hogere kwaliteit kregen. Welkom in de nieuwe realiteit. Een nieuwe generatie ondernemers laat zien dat het ook anders kan. Dat lage tarieven niets te maken hebben met een inferieur product, maar alles met goed ondernemerschap. Dat goed en goedkoop prima samengaan. Dat service geen afdeling is maar een mentaliteit. Zo veroveren deze nieuwe ondernemers vastgeroeste markten met nieuwe, slimme businessmodellen. Tele2 voorop.

Media- en middelenstrategie

Tv, radio, outdoor, print en een online reality check voor ondernemers
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken