De nieuwe gezichten van ‘dat zeg ik’

De nieuwe gezichten van ‘dat zeg ik’

Categorie
Retail
Adverteerder
GAMMA
Bureau
Joe Public Take-Away Advertising
Jaar
2016
Paginanummer
316

Doelstelling

Er ontstaat een tweedeling in klussend Nederland. Aan de ene kant heb je de oude geslepen klusser met kennis en kunde en aan de andere kant de jonge onervaren klusser met twee linkerhanden die voornamelijk online 'handig' is. Als marktleider wil GAMMA beide groepen aanspreken en bedienen.

Doelgroep

Klussers (m/v) tussen 25 en 54 jaar.

Concept

We introduceren een (schoon)vader met dochter en haar nieuwe liefde. Schoonvader en schoonzoon zijn exponenten van 2 (klus)generaties. Schoonvader kan goed klussen, vindt zijn inspiratie in de GAMMA folder en koopt zijn spullen in de bouwmarkt. Schoonzoon heeft twee linkerhanden maar weet op gamma.nl alle tools van Gamma wel te vinden. En dochterlief zit regelmatig tussen twee vuren... De ontmoeting tussen de twee geliefden vindt plaats in een GAMMA bouwmarkt. En ondanks verschillende sabotagepogingen van pa, bloeit de liefde tóch op. We volgen het stel van hun eerste zoen tot aan hun eerste huisje samen... uiteraard een kluswoning! Hier kan pa zijn handen uit de mouwen steken en de schoonzoon handig online zijn bestellingen doen. Beide generaties kunnen natuurlijk terecht bij GAMMA. Met het beste assortiment en service, zowel online als in de bouwmarkt. En altijd voor een aantrekkelijke prijs. Dat zeg ik. GAMMA

Media- en middelenstrategie

De campagne stoelt in 2016 op 3 pijlers: GAMMA huismerk, prijs en online. Om Nederland kennis te laten maken met de nieuwe personages heeft TV een centrale rol in de campagne, waarna het campagnethema volledig geïntegreerd wordt uitgerold: TV, radio, folder, winkelvloer en online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken