De nieuwe generatie Toyota Yaris. Duurzaam was nog nooit zo leuk.

De nieuwe generatie Toyota Yaris. Duurzaam was nog nooit zo leuk.

Categorie
Durables
Adverteerder
TOYOTA
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2020
Paginanummer
244

Doelstelling

Introduceer de compleet nieuwe, compacte Toyota Yaris Hybrid (model) en bouw daarmee ook extra herkenning, overweging en voorkeur op voor de hele nieuwe generatie hybrides, die inmiddels goed zijn voor 86% van de verkopen van Toyota (merk).

Doelgroep

Iedereen die compact wil rijden en duurzaam wil doen, maar niet op de fun wil inleveren.

Merkomschrijving

Toyota wil al generaties lang mensen met mobiliteit helpen het maximale uit het leven te halen, met een minimale footprint. Dat levert inmiddels de vierde generatie hybrides op, die meer dan 50% elektrisch rijden zonder te stekkeren, extreem zuinig zijn en ook nog eens verrassend lekker rijden.

Concept

Een nieuwe generatie staat op. Zij staan bewust in het leven en maken andere keuzes. Zoals de keuze voor een Tiny House. Maar voor sommige mensen is zo'n compacte en duurzame keuze best nog even wennen. Totdat ze zelf ervaren dat zoiets ook heel leuk kan zijn. Duurzaam was nog nooit zo leuk!

Media- en middelenstrategie

Integrale campagneaanpak van tv, online video, social content, digital advertising, e-CRM-programma, landingpages en POS.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken