DE MUTS VAN ‘63

DE MUTS VAN ‘63

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Unox
Bureau
Being There
Jaar
2009
Paginanummer
278

Winnaar 2009

Doelstelling

Het nieuwe premiaat van Unox hypen voordat het in de winkel ligt.

Doelgroep

Nederlanders die van binnen warm worden als het buiten begint te vriezen.

Concept

De merkwaarden van Unox zijn stevig geworteld in de emotie van de Hollandse winter. Als partner van De Hel van ‘63 speelt Unox in op de nostalgie rond de Tocht der tochten. Er werd een nieuw premiaat geïntroduceerd: een retro schaatsmuts. Voor de promotie werd dezelfde communicatiestrategie gebruikt als voor de film. Om te beginnen gaven we het premiaat een nieuwe naam. De Muts van ‘63. Vervolgens kreeg de muts o.a. een eigen trailer (met de helden van toen), een making of, een rol op de filmpremière en een eigen première in een koelcel.

Media- en middelenstrategie

tv, bioscoop, internet, (online) PR, brand experience en winkelvloer.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken