De mic van NIX

RIJKSOVERHEID / MINISTERIE VAN VOLKSGEZONDHEID, WELZIJN EN SPORT / Roorda Reclamebureau

Bekijk deze campagne op pagina 396 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
RIJKSOVERHEID / MINISTERIE VAN VOLKSGEZONDHEID, WELZIJN EN SPORT
Bureau
Roorda Reclamebureau
Account
Judit de Graaff
Copy
Joeri Jansen
Art
Joeri Jansen
Opdrachtgever
Saskia van Bergen
In samenwerking met
MAAK, VEED awards
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Roorda Reclamebureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Bijdrage leveren aan het positieve imago van NIX18 door op een sympathieke slimme manier zichtbaarheid te creëren voor NIX18 onder de doelgroep.

Doelgroep

Jongeren van 12 tot 16 jaar.

Strategie/Concept

Defano presenteert het jaarlijkse YouTube award festival VEED. Door zijn microfoon te branden met NIX18 is gedurende de hele show (inclusief de live stream) het NIX18 merk zichtbaar geweest. Dat was al niet NIX! Maar elke winnaar heeft vervolgens zijn of haar overwinning speech gedeeld op de eigen sociale kanalen. De microfoon werd ons paard van Troje want zo bereikten we miljoenen kijkers!!

Media- en middelenstrategie

De meest ideale partner en media moment als het gaat om het bereiken van onze doelgroep: De VEED Awards, ook wel de Oscars van de Nederlandse YouTube industrie, met 850.000 trouwe volgers en stemmers. In de slipstream van het event kwam onze content ook in de tijdlijnen van de winnaars.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen