De mensen van Yarden

De mensen van Yarden

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Yarden
Bureau
de Clvb
Jaar
2011
Paginanummer
85

Nominatie 2011

Doelstelling

Yarden positioneren als de uitvaartorganisatie die het beste van twee werelden biedt: Enerzijds de organisatie- en innovatiekracht van een grote, landelijke speler, anderzijds de persoonlijke betrokkenheid van de individuele uitvaartverzorger.

Doelgroep

De doelgroep is 40 jaar en ouder. Totdat hij of zij er zelf mee geconfronteerd wordt, is betrokkenheid met uitvaarten laag. Stelt hoge eisen aan een uitvaartorganisatie; De organisatie moet natuurlijk perfect en goed geolied zijn. Maar de betrokkenheid van de mensen uiterst persoonlijk en oprecht.

Concept

Scripted reality spots waarbij de eigen uitvaartverzorgers zelf de hoofdrol spelen. Zij laten zien dat ze authentiek betrokken zijn. Zowel tijdens werktijd als daarbuiten.

Media- en middelenstrategie

Op TV en online presenteren we de eigen mensen van Yarden. En onderstrepen we hun persoonlijke betrokkenheid met het werk wat ze doen. Via de radio bewijzen we met bijzondere dienstverleningsaspecten het innovatieve karakter van de Yarden organisatie.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken