De Meisjes van Verkade

De Meisjes van Verkade

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Koninklijke Verkade
Bureau
Alfred International BV.
Jaar
2007
Paginanummer
227

Doelstelling

Merkvoorkeur onder de vrouwen (‘de Meisjes’) van Nederland creëren t.o.v. andere A-merken / private labels en awareness + trial genereren voor de nieuwe Verkade introducties.

Doelgroep

Vrouwen 20-49

Concept

Verkade op een sympathieke, herkenbare wijze neerzetten als bakker van lekkere vertrouwde & nieuwe koekjes, door ‘de Meisjes van Verkade’ een herkenbaar, eigentijds gezicht te geven in een vertrouwde omgeving (de Verkade fabriek).

Media- en middelenstrategie

Neerzetten platform ‘de Meisjes van Verkade’ middels televisie commercials voor drie innovaties: Graan Duo’s, Chocolingen en Theemix. Eind 2007 is dit platform doorgevoerd in PR en in Supermarktbladen. In 2008 wordt dit uitgebreid tot een geïntegreerde campagne.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken