De magie van Fleurop

Fleurop / Wubbe

Bekijk deze campagne op pagina 471 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Fleurop
Titel
Bloemen
Bureau
Wubbe
Account
Gilbert Witjes
Copy
Marc van der Haar
Art
Thomas Aberson, Daniël Reintjes
Strateeg
Kees Stolze
Opdrachtgever
Frank Buddels, Hilde van Oostende
Film/Productiemaatschappij
LUKKIEN
Muziek
LUKKIEN
RTV-producer
Jan Koopmans
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Fleurop
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Wubbe
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Stimuleren bloemenverkoop onder mannen.

Doelgroep

Mannen in Nederland, met een focus op de groep tussen 25 en 49 jaar.

Strategie/Concept

Commercials voor bloemen zijn traditioneel gericht op vrouwen. Met deze Fleurop campagne wordt daarmee gebroken. In de commercial, gericht op mannen, wordt het magische effect van bloemen via Fleurop duidelijk. Want bloemen veranderen alles. En zijn zeer eenvoudig via Fleurop.nl te bestellen.

Media- en middelenstrategie

De campagne is dus gericht op mannen. Daarvoor is gekozen voor een drive-to-web-insteek op TV. De commercials werden ingezet rondom programma's waarbij het grootste deel van de doelgroep uit mannen bestaat.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen