De kwaliteitskrant van christelijk Nederland

De kwaliteitskrant van christelijk Nederland

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
NEDERLANDS DAGBLAD
Bureau
ClubgeistBVH
Jaar
2020
Paginanummer
438

Doelstelling

De identiteit van het Nederlands Dagblad vangen, die vertalen in een positionering en op basis daarvan een campagne maken die de doelgroep aanspreekt en tot een abonnement verleidt.

Doelgroep

Mensen die in God geloven en tegelijkertijd open en nieuwsgierig in het leven staan.

Merkomschrijving

Het Nederlands Dagblad is een christelijke krant die vol overtuiging uitkomt voor het geloof. Tegelijkertijd is de krant onafhankelijk en ongebreideld nieuwsgierig en staat zij in een journalistieke traditie met respect voor de feiten.

Concept

In gesprekken met de doelgroep kwamen we erachter dat gelovige mensen zich vaak meer gedeisd houden dan ze zouden willen, bang om niet serieus genomen te worden in de geseculariseerde maatschappij. Door het Nederlands Dagblad en haar lezers ten overstaan van heel Nederland neer te zetten als christelijk en tegelijkertijd kritisch en nieuwsgierig, emanciperen we de doelgroep en verlenen daarmee de krant een unieke relevantie.

Media- en middelenstrategie

TV-commercial rondom nieuws- en actualiteitenprogramma's, mailing bij special interest bladen met campagne-introductie en kortingsactie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken