De kwaliteit die je gewend bent maar dan supervoordelig!

De kwaliteit die je gewend bent maar dan supervoordelig!

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Telfort
Bureau
N=5
Jaar
2011
Paginanummer
338

Winnaar 2011

Doelstelling

Het goedkope imago van Telfort ombuigen door Telfort te positioneren als het kwaliteitsalternatief onder de telecom-voordeelmerken.

Doelgroep

Iedereen die niet wil inleveren op kwaliteit maar wel minder wil betalen.

Concept

Met Telfort ben je net zo mobiel en online als bij de grote kwaliteitsmerken maar dan supervoordelig. Vanuit deze merkbelofte is de nieuwe campagne van Telfort ontwikkeld. In de campagne speelt de gevallen ondernemer Hans met zijn gezin de hoofdrol. Hans is van miljonair weer terug naar 'krantenjongen'. Maar hij is vastberaden om er weer bovenop te komen! Zijn zakeninstinct laait op als nooit tevoren. Hij is op zoek naar middelen die kunnen helpen om zijn kwaliteit van leven zo veel mogelijk op niveau te houden zonder daar te veel voor te betalen. Hij vindt in Telfort een goede compagnon, want Telfort biedt de kwaliteit die hij gewend is maar dan supervoordelig!

Media- en middelenstrategie

We maken kennis met Hans en zijn gezin in twee propositiecampagnes: mobiele telefonie en internet. Tv is het hoofdmedium om de doelgroep emotioneel te raken met de hoofdboodschap van de campagne. Radio, IM's en banners worden ingezet om de doelgroep maximaal te activeren en aan te zetten tot sales. Uiteraard zijn de verschillende kanalen voorzien van POS en zijn de campagnes intern opvallend afgetrapt. Naast de drie propositiecampagnes is een actieplatform ontwikkeld waarin we de Superkoopjes van Telfort hebben geïntroduceerd. En met de Ex-Miljonair Fair tijdens de jaarlijkse Miljonair Fair hebben we de merkbelofte van Telfort op een opvallende wijze meer kracht bijgezet met opvallende content in de sociale media en free publicity in de klassieke en nieuwe media.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken