De kunst van het kiezen

De kunst van het kiezen

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
BNP PARIBAS OBAM
Bureau
Mensch | creative agency
Jaar
2017
Paginanummer
154

Doelstelling

Primair het verhogen van de naams- en propositiebekendheid; secundair traffic genereren naar de website van OBAM.

Doelgroep

Primair mannen en vrouwen van 50+ die al beleggen; secundair hoogopgeleide startende beleggers van 35-65.

Merkomschrijving

Met haar 80 jaar is OBAM één van de oudste beleggingsfondsen van Nederland. OBAM is een fonds met karakter. Het waait niet met alle winden mee maar belegt met volle overtuiging. Het staat voor een onafhankelijke beleggingsstijl, je nek uitsteken en verder kijken.

Concept

OBAM gelooft in keuzes maken en selecteert daarom niet meer dan 80 bedrijven om in te investeren. Dat vergt échte, scherpe en eigenzinnige keuzes. In de campagne 'De kunst van het kiezen' zetten de portfolio managers van OBAM in heldere bewoordingen uiteen hoe ze tot deze scherpe keuzes komen.

Media- en middelenstrategie

Met video's op de website van OBAM zetten we de campagnepropositie neer. Met ondersteuning van radio, online advertising en mobile advertising wordt verder gebouwd aan de naams- en propositiebekendheid en activatie naar de website van OBAM.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken