DE KROON OP JE STUDIE

DE KROON OP JE STUDIE

Categorie
Personeel
Adverteerder
Heineken Nederland
Bureau
Co Unlimited
Jaar
2009
Paginanummer
464

Doelstelling

Tenminste 300 inschrijvingen van WO-studenten voor de Heineken Business Course 2009.

Doelgroep

Top 5% WO student die niet alleen heeft gestudeerd maar zich ook heeft ontwikkeld dankzij bestuurlijke functies en diverse bijbanen, en die nu een loopbaan wil in techniek, finance, marketing & sales of ICT.

Concept

Wie bijna is afgestudeerd heeft wel een biertje verdiend. In dit geval niet het kostelijke vocht, maar de Heineken Business Course. Als kroon op je studie. Een rake belofte voor topstudenten omdat het een serieuze business course betreft met een real life opdracht en een waardevolle feedback. Daarbij krijgen de deelnemers een kijkje in de keuken van een wereldbedrijf dat bovendien behoort tot Neerlands trots.

Media- en middelenstrategie

Centraal in de campagne staat de microsite met alle informatie over de aanstaande Heineken Business Course en een sfeerimpressie van de vorige. Een aanjager om de site te bezoeken is - naast posters, banners en flyers - een viral waaraan men een persoonlijke boodschap kan toevoegen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken