De kracht van Ziggo TV

De kracht van Ziggo TV

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ZIGGO
Bureau
DDB & Tribal Amsterdam
Jaar
2014
Paginanummer
140

Doelstelling

Door klanten het digitale en interactieve TV-product van Ziggo meer te laten waarderen en beter te laten benutten, een grotere voorkeur en een betere NPS-score realiseren.

Doelgroep

Alle klanten van Ziggo, met een nadruk op gezinnen. Of dit nu digitale of interactieve TV-klanten zijn.

Concept

Binnen de thematiek 'Voor altijd verbonden' stimuleren we mensen om TV te gebruiken om meer momenten van verbinding te creëren. Het inzicht is dat veel klanten van Ziggo doorgaans niet precies weten dat ze met TV van Ziggo veel meer mogelijkheden hebben dan ze denken. Hierbij zijn de TV App en On Demand van Ziggo als speerpunten ingezet.

Media- en middelenstrategie

De boodschap en het concept zijn doorvertaald op touch-, tell- en sell-niveau. Respectievelijk TV/online video, een speciale informatieve 'app', online display advertising, print / outdoor en (e-)DM zijn hier als middelen ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken