De kracht van zacht

De kracht van zacht

Categorie
Durables
Adverteerder
AQUACELL
Bureau
Propaganda
Jaar
2018
Paginanummer
242

Doelstelling

Verhogen van de naamsbekendheid van AquaCell waterontharders en AquaCell koppelen aan de merkwaarde 'zacht'. Daarnaast een merkvoorkeur realiseren voor deze sympathieke speler in de markt.

Doelgroep

Over het algemeen 40+. Leven bewust en duurzaam.

Merkomschrijving

AquaCell helpt jou te beschermen wat jij waardevol vindt en daar optimaal en zorgeloos van te genieten. Je huid, je douche, je huishoudelijke apparaten én het milieu.

Concept

In deze teaserachtig opgezette branding-campagne biedt AquaCell de kijker een moment van rust en een moment van zachtheid, te midden van al het reclamegeweld. Op televisie doen we dit met een commercial met vallende donsveertjes en in print met 1/1 pagina's vol donsveertjes.

Media- en middelenstrategie

Televisie, radio, 1/1 print in landelijke dagbladen en magazines. De campagne is bewust ingezet in de drukste reclameperiodes van het jaar; rond Black Friday, Sinterklaas en vlak voor kerst.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken