Met de campagne Kracht van Vriendelijkheid positioneert Transavia zich als een sympathiek merk waar je naast een betaalbare prijs kunt rekenen op gastvrijheid en vriendelijke service.
Transavia staat bekend als een informeel, menselijk bedrijf. Gastvrijheid zit al 50 jaar in de genen van de luchtvaartmaatschappij. Gastvrijheid gaat om de menselijke connectie die met iedereen aan boord gemaakt wordt. Die gastvrijheid wil Transavia overal uitdragen.
De nieuwe campagne gaat dus niet over reizen of bestemmingen, maar herinnert Nederland aan de kracht van vriendelijkheid. Vriendelijkheid zit in ons allemaal en werkt aanstekelijk. Door zelf vriendelijk te zijn, wordt de wereld om je heen vanzelf een leukere plek om in te leven.
Dat is hard nodig in een tijd waarin we vriendelijkheid soms lijken te vergeten.
De hartverwarmende TV commercial laat de aanstekelijkheid van vriendelijkheid zien. Van de liftdeur openhouden voor iemand die aan komt rennen, de telefoon uitlenen aan een ander als de batterij het laat afweten tot aan de stewardess die een verloren knuffel opraapt en teruggeeft aan een kind. Bij Transavia merken we het iedere dag; vriendelijkheid brengt je verder.