De kracht van filmbeleving op het grote doek

De kracht van filmbeleving op het grote doek

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
PATHÉ
Bureau
Dept
Jaar
2021
Paginanummer
440

Doelstelling

De bezoekersaantallen in de bioscoop laten stijgen door het publiek te herinneren, na een lange periode thuis films kijken, aan de kracht van filmbeleving in de bioscoop.

Doelgroep

Nederlanders van 15-44 jaar.

Merkomschrijving

Pathé is de grootste bioscoopexploitant van Nederland. Onder de missie ‘Creating Cinema Memories Together’ creëren zij bijzondere en onvergetelijke bioscoopverhalen. Voor families, vrienden en (prille) liefdes.

Concept

Voor de échte ervaring ga je naar Pathé, met het grote doek, het beste beeld en geluid. Pathé zoomt in op de beleving van film in de bioscoop, door met een knipoog voorbeelden te geven van andere activiteiten die ook gewoon beter zijn als je voor de real deal gaat. Zo ga je toch ook niet snorkelen in een vissenkom, surfen in je badkuip, of uit je dak bij een concert met telefoonspeakers?

Media- en middelenstrategie

Vanwege de traffic-doelstelling, is de campagne grotendeels online ingezet via de volgende kanalen: online video, social organisch, paid social incl. TikTok en display. Daarnaast was de campagne in de bioscopen en in een aantal steden op abri’s te zien.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken