DE KNORR TOP 10 VAN NEDERLAND

DE KNORR TOP 10 VAN NEDERLAND

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Benelux - Knorr
Bureau
Alfred
Jaar
2009
Paginanummer
273

Doelstelling

Het communicatieplatform met boer Wiebe heeft aangetoond effectief te zijn voor individuele producten maar niet voor een effect op het hele assortiment. Zorg voor een activatie waarbij de aankoopfrequentie van de range geboost wordt door bestaande kopers te stimuleren te variëren binnen het assortiment.

Doelgroep

Laag & medium gebruikers van de kernrange van de Knorr Mealkits & Mixen met focus op vrouwen 25-49 met kinderen in de leeftijd van 4-12 jaar oud.

Concept

Mensen kopen graag wat andere mensen kopen. De top 10 van Nederland, “dat zal dan wel goed zijn”. Daarmee liften we conceptueel mee op de populariteit van de (SBS, RTL) top 10 concepten met onze Knorr Top 10 van Nederland. De drempel om iets anders te proberen verlagen en zo activeren we het hele Knorr assortiment. Het feit dat elke dag 1.000 euro te winnen was door middel van het invoeren van een verpakkingscode gaf een extra aankoopstimulans en rumoer in de media.

Media- en middelenstrategie

TV, print, online, radio (commercials, in program sponsoring), POS, verpakkingen
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken