de KerstQuiz

de KerstQuiz

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TEMPO-TEAM
Bureau
Capitola Digital
Jaar
2017
Paginanummer
126

Doelstelling

Tempo-Team positioneert zich als een onderscheidend, fris, uitdagend merk die snapt wat werknemers en werkgevers van Nederland beweegt.

Doelgroep

De werknemers en werkgevers van Nederland die werken rondom de feestdagen.

Merkomschrijving

Wij zijn Tempo-Team. Wij zijn recht voor z'n raap. We houden van humor. Dat is geen grap. Een knipoogje op z'n tijd. Bovenal houden we van werk. Wij zijn specialist in arbeid. Houden van aanpakken en doorpakken. De mouwen opstropen. We staan dicht bij onze kandidaten en klanten. Weten wat ze beweegt. Denken in oplossingen. Lekker concreet en gericht op resultaat.

Concept

In de periode rond Kerst mensen samenbrengen op het werk, door op diverse manieren het kerstgevoel te brengen in de Nederlandse kantines.

Media- en middelenstrategie

De KerstQuiz (mobiel): In de week voor Kerst kon heel Nederland de online KerstQuiz spelen op hun smartphone. In deze doldwaze quiz bestaande uit video's werd de kerstkennis van de speler op de proef gesteld. Elke dag maakte een ander team kans op de dagprijs door zich te registreren na het spelen. Aanjagen liep via social-advertising (Facebook en Instagram Stories) en door Boomerang kaarten verspreid door heel Nederland. Take-over kerstpakket (kantines werknemers): Onze intercedenten bezochten ruim 700 bedrijven door het hele land, met een kantine take-over pakket. Daarmee werd elke kantine in kerstsfeer gebracht. Met kerstversiering en dé KerstQuiz telefoonhouder, zodat ze elke dag als team de online quiz konden spelen. Epic kantine take-over: Omdat 22% van de werkgevers helemaal niets doet met Kerst riepen we op Facebook op om hun #kalekantine op te geven. Hilton Foods in Zaandam kwam als grote winnaar uit de bus en won de epic takeover. 's Nachts werd de kantine verbouwd tot een kerst extravaganza. Alle medewerkers waren ontzettend enthousiast over deze verrassing, het gigantische kerstontbijt én het cadeau: de Tempo-Team voetbaltafel. De video van de epic take-over was de afsluiter van de campagne.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken