De KerstQuiz (mobiel):
In de week voor Kerst kon heel Nederland de online KerstQuiz spelen op hun smartphone. In deze doldwaze quiz bestaande uit video's werd de kerstkennis van de speler op de proef gesteld. Elke dag maakte een ander team kans op de dagprijs door zich te registreren na het spelen. Aanjagen liep via social-advertising (Facebook en Instagram Stories) en door Boomerang kaarten verspreid door heel Nederland.
Take-over kerstpakket (kantines werknemers):
Onze intercedenten bezochten ruim 700 bedrijven door het hele land, met een kantine take-over pakket. Daarmee werd elke kantine in kerstsfeer gebracht. Met kerstversiering en dé KerstQuiz telefoonhouder, zodat ze elke dag als team de online quiz konden spelen.
Epic kantine take-over:
Omdat 22% van de werkgevers helemaal niets doet met Kerst riepen we op Facebook op om hun #kalekantine op te geven. Hilton Foods in Zaandam kwam als grote winnaar uit de bus en won de epic takeover. 's Nachts werd de kantine verbouwd tot een kerst extravaganza. Alle medewerkers waren ontzettend enthousiast over deze verrassing, het gigantische kerstontbijt én het cadeau: de Tempo-Team voetbaltafel. De video van de epic take-over was de afsluiter van de campagne.