DE KENNISMETING

DE KENNISMETING

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
WESTLAND UTRECHT
Bureau
Van Wanten Etcetera i.s.m. RedUrban
Jaar
2005
Paginanummer
50

Doelstelling

WU positioneren als deskundige Hypotheken- en Effectenbank voor het professionele intermediair. WU wil samen met haar intermediair blijven trainen en knokken voor topprestaties in de hypothekenmarkt.

Doelgroep

Professionele hypotheekadviseurs

Concept

Voorjaar 2005 Kennismeting 1: We dagen het intermediair uit voor Kennismeting-bijeenkomsten. In de ambiance van een bokswedstrijd, om te laten zien dat het een serieuze strijd is in de markt. In de boksring geven opionleaders presentaties; tussendoor kan men meedoen aan de Kennisquiz, waarmee sensationele prijzen te winnen zijn. Een week na de bokswedstrijd wordt het intermediair uitgedaagd mee te doen aan een online Kennisquiz, bestaande uit een theorie- en een praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte is een fotosoap die in een boksschool plaatsvindt. De hoofdrolspelers zijn potentiële klanten voor het intermediair. De quiz bestaat uit 3 rondes, gedurende 3 weken wordt de kennis getoetst. Om zoveel mogelijk deelnemers te krijgen ontvangen de 100 beste deelnemers een mp3-speler. Najaar 2005 Kennismeting 2: Intermediair wordt uitgenodigd voor gratis NIBE-SVV-opleiding ‘Beleggen voor de financieel adviseur’.

Media- en middelenstrategie

Kennismeting 1: Het intermediair wordt uitgenodigd d.m.v. een mailing. Deze mailing verwijst naar de actiesite www.kennismeting.nl voor aanmelding voor de bokswedstrijden. Van de 1200 genodigden heeft % de bijeenkomsten bezocht. Voor de online Kennisquiz ontvangt het intermediair een kaart en een e-mailing, de deelnemers ontvangen wekelijks per e-mail de tussenstand. Van de 600 benaderden heeft 65% zich ingeschreven voor de online Kennisquiz. Het Boek met Oplossingen voor Hypotheken & Effecten wordt uitgegeven. Kennismeting 2: Voor de Tactische Trainingen (Beleggingsopleidingen) krijgt het intermediair een mailing met brief + springtouw. Inschrijven kan via faxformulier of www.kennismeting.nl. In totaal zijn er 600 intermediairs uitgenodigd, van wie er 42% hebben deelgenomen aan de Tactische Trainingen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken