DE INGREDIËNTEN VAN HET LEVEN.

IGLO / Red Cell Not Just Film

Bekijk deze campagne op pagina 230 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
IGLO
Titel
Diepvriesproducten
Bureau
Red Cell Not Just Film
Account
Cees Wijnnobel, Orfee Goedkoop
Copy
Alwine de Jong, Karin Heinen, J-P Nieuwerkerk, Allard Jaspars
Art
Bas Coolwijk, Maurits Rinders, Jan Willem Baggerman, Michiel Keser
Strateeg
Marcel Grol
Opdrachtgever
MARIEKE VAN HEESWIJK
Film/Productiemaatschappij
Balsa Films, Jonkers Hofstee Film
Editor
Kevin Whelan, Annelien van Wijnbergen
Muziek
Freshbeat (Klaas Berings), The Sheer
RTV-producer
Joost Kroon
Fotografie
Erik Hijweege, Jaap Stahlie, Chris Hutter
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van IGLO
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Red Cell Not Just Film
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Iglo op een impactvolle en emotionele manier neerzetten als een eigentijds merk dat staat voor inspiratie, vers en gezond. Categoriedoorbrekend, onderscheidend en herkenbaar Iglo in een sterk concurrentieveld.

Doelgroep

Boodschappers 20-49 jaar, die geen tijd of zin hebben om uitgebreid te koken maar wel elke dag gezond en smakelijk willen eten.

Strategie/Concept

Geef het merk een persoonlijke relevantie door de mooie ingrediënten van het dagelijks leven te koppelen aan de goede eigenschappen van het Iglo merk en haar producten. Doorbreek de traditionele foodcommunicatie in de categorie. Laat zien dat Iglo met de nieuwe producten staat voor inspiratie. Toon dat Iglo een gezonde basis biedt om op een makkelijke wijze nieuwe gerechten uit te proberen.

Media- en middelenstrategie

Televisie is het hoofdmedium. De commercials geven het merk emotioneel nieuwe relevantie. Ze zijn primair merkbouwend en het product is ondersteunend. De aanvullende tag on is puur instrumenteel en daar staat de bereidingswijze centraal. TV wordt ondersteund door magazines om de nieuwe producten en nieuwe verpakkingen van Iglo te benadrukken.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen