DE INGREDIËNTEN VAN HET LEVEN.

DE INGREDIËNTEN VAN HET LEVEN.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
IGLO
Bureau
Red Cell Not Just Film
Jaar
2005
Paginanummer
230

Doelstelling

Iglo op een impactvolle en emotionele manier neerzetten als een eigentijds merk dat staat voor inspiratie, vers en gezond. Categoriedoorbrekend, onderscheidend en herkenbaar Iglo in een sterk concurrentieveld.

Doelgroep

Boodschappers 20-49 jaar, die geen tijd of zin hebben om uitgebreid te koken maar wel elke dag gezond en smakelijk willen eten.

Concept

Geef het merk een persoonlijke relevantie door de mooie ingrediënten van het dagelijks leven te koppelen aan de goede eigenschappen van het Iglo merk en haar producten. Doorbreek de traditionele foodcommunicatie in de categorie. Laat zien dat Iglo met de nieuwe producten staat voor inspiratie. Toon dat Iglo een gezonde basis biedt om op een makkelijke wijze nieuwe gerechten uit te proberen.

Media- en middelenstrategie

Televisie is het hoofdmedium. De commercials geven het merk emotioneel nieuwe relevantie. Ze zijn primair merkbouwend en het product is ondersteunend. De aanvullende tag on is puur instrumenteel en daar staat de bereidingswijze centraal. TV wordt ondersteund door magazines om de nieuwe producten en nieuwe verpakkingen van Iglo te benadrukken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken